szyba iiyamy...

Autor: DarksidEye <darksideyeWYWALTO_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 00:57:42 MET DST

Witam!

Dzisiaj zauwazylem na moim monitorze kilka plamek.
Mysle... norma... cos prysnęło.. cola, czy inny
napitek.
Sciereczka do lapy, płyn do czyszczenia...
i.. dupa...
Wygląda na to, że powłoki na szybie monitora
(bo rozumiem, że przed kineskopem jest takowa)
się zaczęły psuć :(
Teraz pytanie:
Czy serwis iiyamy uzna mi to w ramach gwarancji?
Jeśli nie, to ile może kosztować wymiana tej
szyby? I jak wygląda sprawa gwarancji door 2 door
w przypadku nieuznawanych napraw???

Pomóżcie, bo mnie szlag trafia, jak patrzę na te
kropy...

Pozdrawiam!

MiszA

--