Re: Problemy z dyskiem w laptopie

Autor: tornek <tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 21:07:47 MET DST

> Scandisk wykrywa błędy i je naprawia, ale gdy po pewnym czasie włączam
> komputer i mam problemy ze startem to pojawiają się ponownie. Wydaje mi
się
> że jest cos z dyskiem ponieważ po 4-5 restarcie komputera system wstaje.
Ale
> niestety nie jestem pewien a innego dysku po prostu nie mam.

mialem podobnie w komputerku stacjonarnym - pod dosem w porzadku ale
instalowalem windowsa raz sie uruchamial a po drugim uruchomieniu wieszal
sie albo nie uruchamiał już i robiły sie blędy na dysku - wyszło na to że
płyta glówna nie lubiła sie z tym dyskiem - znalazlem w necie oficjalne
info, że kilka modeli seageta nie jest kompatybilna z tą płytą główną czy z
chipsetem a to byl intel BX o ile pamietam

może zmieniałeś dysk albo jakieś ustawienia kontrolera dysku w biosie? moze
pokombinuj w biosie wyłączyć LBA albo DMA, może zainstaluj update biosu albo
sterowników płyty glównej, może zmień partycje na inny typ ale podejrzewam
że najlepiej zmienić dysk na inny