Dysk 40 GB, a w kompie 32,8 GB, mozliwe ????!

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 20:38:43 MET DST

Wiem ze dyski zawsze troche maja naprawde mniej, niz pisze to na
opakowaniu, ale czy az tak ze z 40 GB widac tylko 32,8 GB ?

Dysk kupilem wczoraj i dzisiaj zakladalem mu partycje
i FDISK wykryl mi tylko 32,8 GB ????!
Kupilem specjalnie taki maly bo to do komputera z chipsetem Intel BX i
prockeim 450 mhz i stwierdzilem ze 40 GB to max...,
czyli juz pare latek ma.....

Czy mozliwe poprostu tak jak z lepszym ramem, dysk jest 40 GB, a plyta
obsluguje mi tylko wlasnie te 32,8 GB, a reszte na tym kompie nie
wykozystam...., czy oszukali mnie w sklepie i zrobic im awanture !!!?

Pozdrawiam
Piotr

PS. Plyta to A-trend 6240 na BX, probowalem kiedy wgrac nowszy Bios,
ale oryginalnego nigdzie nie bylo !!! a jakis przerobiony dzialal mi
jeszcze gorzej....wiec wrocilem do oryginalnego.