Re: Zasilacz + jakie konsekwencje ???

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 20:11:04 MET DST

Użytkownik "Adasio" <franklyn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:chcuec$pir$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości

> Bzdura. Różnica wynosi ponad jeden amper co nie jest kożystne dal Twojego
> laptopa. Wkońcu się coś zjara. Pytanie mam czy Ci się ten Laptop nie
grzeje
> za bardzo? Gdyby to była różnica 1V to by się nic nie dział.

Hm... nie jestem elektrykiem, ale KILu ma rację.
Przecież moc=napięcie*natężenie (V*A).
W konću im mocniejszy zasilacz, tym lepej, ale
założenie jest takie, że napięcie dla konkretnego
urządzenia ma być stałe. Dla Twojego Laptopa
ma być 16V i nie powinno być wyższe (ani niższe).
Przynajmiej tak mnie kidyś uczyli na Fizyce.