Re: Zasilacz + jakie konsekwencje ???

Autor: Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 20:02:20 MET DST

k o S i o <kosioo@gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Adasio" <franklyn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> zasilacz

> grzeje
>
> TRudno mi powiedizeć czy się grzeje bo mam go od trzech dni !!
> Czyli rozumiem że ta róznica 1A to nie jest rezerwa jak pisał kilu ????
> Ale co sie może zjarać ??? bo zdenerwowało mnie to troszeczkę .

  Kilu ma rację, napięcie zasilacza jest OK i ma zapas mocy (P=UxI ), gorzej
by było gdyby zasilacz miał prąd 3,6 a laptop potrzebował 4,5, wtedy mógłby
się zjarać ( zasilacz oczywiście ). Jeżeli wtyczka pasuje to się nie martw,
trzeba było uważać na fizyce w 7 klasie podstawówki :).
   Pozdrowienia
  Dariusz