Problem z HP Pavilion

Autor: hamberg <hambergWYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 19:22:58 MET DST

Witam
Ponad pol roku temu kupilem laptopa HP Pavilion 4357EA.
Oceniam go jako badziewie ale moze to jest w laptopach normalne - po
miesiacu pojawil sie HOT pixel, pozniej problemy z kablem zasilajacym -
wtyczka zasilajaca ma straszne luzy i co chwila przerywa, touch pad jest na
powierzchni i caly czas jak pisze to mimowolnie go go dotykam ( o nawet
teraz ;) ) i przestawiam kursor - nagle sie okazuje ze pisze w innnym
miejscu niz chcialem, wlot powietrza do wiatraka z dolu - trzaba uwazac na
co sie stawia, tym bardziej ze gumowe podstawki poodpadaly.
No i najgorsze - od miesiaca podczas ladowania bateria sie przegrzewa i
przestaje ladowac - musze ja wyjmowac i schlodzic a pozniej znowu wlozyc i
dokonczyc ladowanie. 2 razy nie zdazylem wyjac na czas i bateria drastycznie
stracila pojemnosc - 4400mAh zostalo mi marne 3200. Ktos ma pomysl co jest
powodem przegrzewania (podczas formatowania baterii jest dwukrotnie ladowana
i rozladowywana i wtedy sie nie przegrzewa) i co tu wogole chodzi?

AHA - pomalowane na srebrny kolor obrzeza oblaza caly czas - ale to wiem ze
normalne.