Re: zmniejszamy obroty

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 19:15:52 MET DST

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
news:chcmcv$hnq$1@druid.ceti.pl...

> I dlatego rozgrzal sie jak cholera
> ...radiator tak, ze nie dalo sie go dotknac?
> Przemysl to jeszcze :)

Z rozpędu podałem wszystkie mechaniczne przyczyny (prawie),
które powodują dynamiczne zmiany temp. procesora.
Natomiast w Twoim przypadku w rachubę wchodzą tylko
dwie z ww., a konkretnie "zbyt cienka podstawa lub mały
rozmiar radiatora", o ile prawdą jest, że już po dwóch minutach
radiator tak parzy, że nie można go dotknąć.
BTW. Widzę, że skoro kilkaset pozytywnych opinii użytkowników
(kupujących) do Ciebie nie dociera, to mój jeden skromny
głos też Cię nie przekona. Skończmy to, bo dalej
nie ma już sensu. Pozdrawiam.