Re: zmniejszamy obroty

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 19:01:34 MET DST

Użytkownik "mm" <bezspamuf@o2.pl> napisał w wiadomości
news:chcpvt$cjt$3@srv.cyf-kr.edu.pl...
> przy temperaturze pokojowej w pomieszczeniu i maksymalnym obciążeniu i
> braku obrotów wentylatora spali się procesor

Strasznie cięzko kumasz - nie chodzi o temperaturę w pomieszczeniu,
tylko o temp. pokojową procesora i radiatora, zanim włączysz PC
i natychmiast po jego włączeniu. W tym czasie, tj. przez kilka minut
pracy PC radiator o temp. pokojowej wystarczająco chłodzi procesor
i do tego nie potrzeba mu wentylatora. Dopiero z chwilą, kiedy się nagrzeje
np. do 40 stopni C, czujnik urządzenia o którym wcześniej pisałem
włącza wentylator - na małych obrotach. Jak temperatura zaczyna
dalej wzrastać, czujnik przekazuje o tym informację, zwiększa
napięcie na wentylatorze, a ten z kolei zwiększa obroty.
Przy np. 50 stopniach C osiąga maksymalne napięcie (obroty).
Przeczytaj dokładnie co napisał konstruktor i jednocześnie
sprzedawca urządzenia. Jeszcze raz podaję link
http://allegro.pl/show_item.php?item=30534159
To naprawdę nie jest trudny tekst - tylko trzeba
przeczytać to i wiecej nie będziesz się tak dziwił.
Ja znam to z autopsji. To rządzenie skutecznie pracuje na
moim PC i uwierz mi procesor się nie pali. Nawet
wówczas, kiedy zaraz po włączeniu PC wentylator nie pracuje
- bo nie musi, w tym czasie wcale nie jest potrzebny.