Re: Notebook firmy ACER - prosze o opinie...

Autor: Qwerty <qwerty_at_blebleble.7gwiazda.eu.org>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 17:45:57 MET DST

W artykule <4138dd27@news.vogel.pl> koRnac napisał(a):
> "zdradzic"
>>

> wedlug mnie warto, zaraz minie rok jak mam do czynienia z Acerem i nie mam
> do niego zadnych zastrzezen, w tym samym czasie Toshiba miala wymieniony
> uklad chlodzenia i 2 razy wymieniany cd-rom.

Pół roku użytkowania i padła nagrywarka DVD. Współpraca z czytkikiem
smartcards i kartą niezbyt dopracowana. Klawisz Alt prawy zbyt głęboko
albo ogólnie klawiatura za mało wystaje, bo polskie znaki pisze się z
altem niewygodnie. Ciężki.
No ale za to ekran miodzio (1400x1280).

--
Pozdrowienia, Qwerty
dr.qwerty<at>gazeta<dot>pl.:::..:::.GG##182362