Re: Problemy z dyskiem w laptopie

Autor: tornek <tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 16:41:09 MET DST

> dysku. Sprawdzałem dysk programem dostarczonym przez producenta (seagate)
> wygląda na dobry, wyjątkiem są błędy, które się pojawiają się na
partycjach,
> ale to raczej nic dziwnego, bo partycje są na fat32 ( nie są to
badsectory),
> ale jakieś błędy logiczne.

błędy logiczne? a co o dysku mówi scandisk? nie bagatelizowałbym żadnych
błędów chociaz nie wiem co znaczy błąd logiczny, sprawdz partycję
ewentualnei przeinstaluj system :) jesli scandisk zadnych błędów nie widzi
to powinno chodzić, ewentualnei MBR trzeba poprawić a to podczas instalacji
windy jest przeprowadzane automatycznie