Re: Jaka laserowka HP 6L/6P

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 16:03:20 MET DST

Użytkownik "hamberg" <hambergWYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:chch7g$8if$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Planuje zakup jakiejs uzywaniej laserowki. Pomyslalem wlasnie o ktorejs z
> wymienionych w tytule. Czy ktos ma doswiadczenia z wymienionymi
drukarkami?
> ktora byscie polecili? Planuje uzywac jej w domu. Czy model 6P ma jakas
> wyrazna przewage nad drukarka 6L.
> Ile takie drukarki wytrzymuja i czy widzicie sens kupowania tego sprzetu?

litera P w nazwie oznacza "profesionalna" - jest to wieksza gabarytowo
drukarka od serii L, rozdzielczosc ma taka sama jak 6L jednak najczesciej
wyposazona jest w wieksza pamiec, wieksza predkosc wydruku raz opcjonalnie w
postscript. Cena tej drukarki tez jest o jakies 200-300 zl wyzsza niz 6L.
Co powinienes wybrac to zalezy od Twoich potrzeb, ja jednak odradzalbym
model 6L ze wzgledu na zle dzialajacy podajnik papieru. Czesto wciaga po
kilka kartek. Jesli juz chcesz kupic tanszy model to poszukaj HP 4L - bardzo
wytrzymala drukarka, wady to 1MB pamieci oraz rozdzielczosc 300dpi, co
jednak przy pracy z tekstem nie wplywa na jakosc.

pozdrawiam
Tomek