Re: Do Bartonowcow z Pentagramem QC-92 Cu

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 15:09:15 MET DST

In news:chcec9$lps$1@nemesis.news.tpi.pl,
Fiodor <fiodor@fiodorecja.org> typed:
> Witam! Jak ten radiator daje rade z Bartonkiem 2500+ @ 3200+ (11x200)
> . Tak zamierzam swojego podkrecic, ale nie wiem czy ten wiatrak da
> rade. Mysle jeszcze o WhisperRock'u IV.

WhisperRock IV to nędza w porownaniu do pentagrama. Radiator WR IV to typowa
konstrukcja z Titana D5TB, a wentylator nie jest tak cichy jak go reklamja.
W pentagramie masz kawal miedzi i plynna regulacje obrotow - polecam. Mam go
na bartonie mobile 2,3Ghz, mialem tez na zwyklym podkreconym na 3200+ zawsze
chodzil na minimalnych obrotach, bo lubie cisze. Temperatura w okolicach 56
stopni, ale to zalezy tez od czujnika na plycie. WR IV w podobnych
przydadkach mial sporo ponad 60 stopni.

pzdr.
trzmiel