Problem z Radeonem

Autor: Tomek <email1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 14:03:26 MET DST

Witam!
Mam problem z Radeonem 9600. Zainstalowałem dziś nowe PowerDVD i w
informacjach o systemie w odtwarzaczu pojawia się że jedyny video
accelerator to DirectX VA i w nawiasie (not in use) Podczas odtwarzania
filmu, funkcja "Włącz akceleracje sprzętową" jest automatycznie
wyłączana. Co to oznacza? czy Radeon 9600 nie ma sprzętowego wspomagania
DVD? Mój stary Radeon 9000 miał coś takiego...Proszę o pomoc...

Pozdrawiam,

Tomek