Re: Athlon XP - juz znikaja?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:04:20 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Wszystko zależy od zastosowań. W pracy biurowo-domowej cache
> może dać całkiem sporo (i odzwierciedlają to choćby oznacze-
> nia Bartonów, wyższe przy tej samej częstotliwości taktowania).

Dokladnie tak. I mnie sie wydaje, ze AMD mialo w zamierzeniu lekkie
obnizenie taktowania, aby przedluzyc zywot K7. Mimo wszystko w Athlonach
XP dodatkowe 256 L2 nie daje powalajacego wzrostu wydajnosci (wiecej tutaj
robi marketing) - do jednego testu linka juz dalem, mozna popatrzec tez na
inne, np. na benchmark.pl.

--