Re: Komputer Do Radiowęzła.

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 10:53:13 MET DST

Osadnik wrote:
> Ale tak na serio. Jakie są minima do odtwarzania mp3, puszczw to
> jednocześnie mikrofonu, no i odczytu na bierząco całej (kilkutysięcznej)
> bazy mp3. Do tego trzeba doliczyć efekty tj, ruszanie mychą, lub
> otwieranie okienek.

Budowalem kiedys radiowezel wiec moge sie wypowiedziec :)
A wiec mp3 beda graly juz na AMD K5 120 i 12MB ram (stoi
sobie takie cudo obok wlasnie i dziala) ale to jest
ekstremalne minimum.. przy odtwarzaniu muzyki otwarcie
jakiegos okna zajmuje okolo minuty :)

Kiedys mialem tez P200MMX +32MB ram i bylo juz duzo lepiej

Tylko teraz pytanie czy bedze to obslugiwala jedna osoba
ktora dopiesci ten komputer czy bedzie to 10 osob i kazda
z nich bedzie wrzucala tam sterte niepotrzebnych smieci?
U mnie byl niestety ten drugi przypadek i BARDZO polecam
zostawic sobie jakis zapas mocy...
Proponuje jakiegos celerona 300@400 + 64 MB ram
(atutem jest to ze mozesz je dostac w wersji AT/ATX a jak
wiadomo obudowa AT jest duzo tansza)

Jak budowalem radiowezel to zlozylem kompa z AMD K6 500
(nie pamietam ile ramu - 32?) bo to bylo akurat pod reka,
ale ciezko powiedziec o komfortowej pracy... szczerze
mowiac nie lubie tych prockow i uwazam je za niewydanje..
aha mikrofon nie bedzie "zamulal"