Re: zmniejszamy obroty

Autor: marcinm <mamolek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 08:26:55 MET DST

Witam
> główną asusa p4p800s-e deluxe i tam jest opcja q-fan, więc ustawiałem na
> 11/16, lecz mało to pomogło nadal bardzo głośno chodzi. Co proponujecie??

Taka regulacja da niewiele, tylko zmniejszasz makxymalne napiecie, wiec
wentylator w skrajnych warunkach bedzie chodzil ciszej, a normalnie i tak
bedzie sie prawie tak samo krecil. Intel sam proponuje rozwiazanie, a
mianowicie doprowadzenie zimmnego powietrza z zewnatrz obudowy bezposrednio
do wentyla procesora, mozna to zrobic na wiele sposobow, najprosciej wyciac
w boku obudowy otwor okolo fi 80 i wlozyc jakies 10-15 cm rurki. Oczywiscie
cala reszta zwiazana z estetyka lub innym podejsciem do sprawy lezy w gestii
wykonawcy.

pozdr