[ot?] solidny sklep komputerowy (warszawski lub internetowy)

Autor: ambro [wawa] <ambro2zaduzospamu_at_op.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 21:46:54 MET DST

witam,
Mam pytanie do warszawiaków - szukam sklepu w ktorym mozna kupic czesci pc
wg dokladnej specyfikacji (hardware od reki lub po ew. zamowieniu
brakujacych elementow). Wiem ze to do zrealizowania w wiekszosci sklepow
PC, ale zalezy mi przy tym zeby klient byl obsluzony solidnie i ceny nie
byly wziete z kosmosu.
Z drugiej strony moze np. kupic wszystko np na www.komputronik.pl, bo ceny
sa umiarkowane, ogromny wybor i dowoz powyzej 1,5k zł gratis? Jak u nich z
terminowoscia dostaw, solidnoscia?
Ostatnim razem (pare lat temu :D) kupno kompa bylo totalna porazka, w
sklepie poleconym przez znajomego ktory malo mial pojecia w tej materii
(sam tez mialem duzo mniejsze niz teraz :)), wyniklo z tego mnostwo
nieporozumien, problemow technicznych, oszukanstw itd., szkoda gadac.
Dlatego tym razem wole sie dokladnie upewnic :)

dzieki za pomoc
pozdrawiam serdecznie
ambro