Re: odpornosc proca na promieniowanie

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 20:16:44 MET DST

In pl.comp.pecet Pawel Durys <pdurys@op.pl> wrote:
> Dlaczego mialoby to szkodzic?
> Kurcze, komputery cale skanuja i nic sie nie dzieje.
> Pomyslunku troche, kochani. Pomyslunku.

Pomyślunku? EEPROMy i Flashe można skasować rentgenem - oczywiście w
silniejszej dawce, niż ma to miejsce na bramce (no chyba że jedziesz do
Rosji :) ). Bramki, jakie widziałem na zachodzie mają napisane, że np. można
przez nie przepuszczać filmy do ISO 1600 - a ja np. miałem podróż złożoną z
4 odcinków i 4 prześwietlenia tego samego dnia. Wolałem filmy wyjąć do
koszyczka. Nad Flashami po kilkunastu przejściach przez bramkę też zacząłbym
się zastanawiać :) A czy CPU ma jakiś mikrokod w jakimś rodzaju pamięci
nieulotnej? W każdym razie jeśli się boisz, to zawsze masz możliwość
wyłożenia CPU do koszyczka, tzn. 'do sprawdzenia ręcznego'.

P.