Re: Jaki HD 120GB ? WDek z 8MB cache ?

Autor: Maciek <foto.amator_at_interiaDOD.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 20:02:05 MET DST

> Poza nagrywarka potrzebuje tez nowego dysku. Tak sie zastanawialem jaki i
> sam nie wiem.
> W sklepie polecili mi WDka z 8MB cachem. W sumie dysk nie musi byc super
> cichy, bo wole go slyszec, chodzi raczej o wydajnosc i pewnosc ze sie nie
> zkaszani.
> Mam teraz Seagate 40GB i jest super, tyle ze maly.
> Czym sie kierowac przy szukaniu dysku ? Wielkoscia keszu? Iloscia talezy ?
>
> Od biedy moze byc tez jakis 160GB, od przybytku glowa nie boli :) a
roznice
> cen sa male
mialem w pracy doczynienia z roznymi dyskami i jeszcze nigdy nie zdarzylo
sie zeby padl Seagate! Z innymi roznie bywalo. Parametry latwo porownac ale
niezawodnosci to nie bardzo :-(
Ja tez mam w domu Seagate ma 5 lat i nigdy nie zawiodl! Teraz mysle nad
zmiana sprzetu i dysk na pewno bedzie Seagate.
to jest chyba to co szukasz Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB
http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=store&cmd=show_detail&id=6314

Maciek