Re: LCD

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 19:21:29 MET DST

m_ wrote:
> Chciałbym kupić monitor LCD 17" za ok. 2000zł Zastosowania: edycja tekstu,
> programowanie, filmy, no i dość szybkie gry FPP, chociaż jestem umiarkowanym
> graczem. Co byście polecili i ewentualnie gdzie kupować w wawie?

niedawno kupilem samsunga 172x za 2049 zl w trojmiescie , zastosowania
dokladnie takie jak Ty :) sprawuje sie super ! jest naprawde cienki i
elegancki , chyba zaden inny LCD tak mi sie nie podoba z wygladu !
kolorki bardzo ladne. fajna jest funkcja do przelaczania trybow , sa
tryby internet , entertain , text i user :) przydatne to jest :) ogolnie
polecam !