Nagrywarka SAMSUNG 16x

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 17:39:37 MET DST

Czas chyba Teaca CDRW 24x i naped DVD zmienic na jedno urzadzenie. Chce
nabyc jakas nagryware DVD+/- 16x. Na allegro spodowaly mi sie Samsungi 16x
za niecale 300zł i z 2 letnia gwarancja. Co wy na to ? Jakies opinie lub
inne propozucje ?
Powiem, ze nie zalezy mi na jakiejs super jakosci napedu, bo przy tej ilosci
nagrywania, uzywania, to nie ma sie prawa nic zepsuc, choc z 2 letnia
gwarancja to nie jest zbyt duzy problem. Ale bede kupowac w sklepie nie na
allegro.

Glownie chce to uzywac do archiwizacji HDD i do nagrywania DivXow tak zeby
sie dalo je puszczac na stacjonarnej nagrywarce DVD+RW. Wypalanie 2-3 DVD na
tydzien to bedzie max

Dzieki