Re: ECS K7S5A-sterowniki

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 14:50:41 MET DST

> Rzecz w tym ze jak słucham na zwykłych głośnikach to dźwięk również zanika.
> Najpierw jest ok potem wyciąga sie jak na starek płycie gramofonowe a potem
> zanika zupełnie.
Mnie to pachnie trudnościami w utrzymaniu połączenia sieciowego.
Jeśli dźwięk w wszystkich innych aplikacjach jest OK, to prawie na
pewno mam rację.

> Kiedyś działało poprawnie tylko słuchawki
> były za cich.
No właśnie, tu się kłania wzmasniacz słuchawkowy.

> IMHO chodzi o stery. Do K7S5A sa różne przyrostki np.
> Pro;+;1.1;3.1 , a u mnie na płycie jest gołe K7S5A.
Nie ma czegoś takiego jak "gołe" K7S5A. Na lewo od gniazd
wyjściowych, w rogu przy ostatnim slpcie PCI jest naklejka z wersją.
A jak nie ma (bo spadła) to porównaj sobie wyglądy v.1 i v.3 w
odpowiednich manualach. Wyglądy różnią się nieco w rejonie baterii
c-mosu.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***