Re: podkrecenie Ge force FX 5600?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 14:48:36 MET DST

Sander wrote:

> Tu masz specyfikacje kart:
> http://www.rojakpot.com/(maphi2yksips0n45fbg1ayjw)/default.aspx?location
> =3&var1=88&var2=0

dzieki za linka - b. ciekawa stronka. ale musze przyznac ze wartosci
taktowan/szerokosci pasma pamieci dla kart 5600 i 5600xt zupelnie nie
pokrywaja sie z tym co mialem okazje spotkac na zywo/w innych
zestawieniach porownawczych m.in. tych podanych w moim poscie wyzej..
pamieci pelnej 5600 wg tego tu porownania (pasmo 10.4GB/s zamiast
8.8GB/s w innych zrodlach) w zasadzie dorownuja wersji ultra (minimalne
roznice taktowania/pasma) a z tego AFAIK jest to raczej tylko "poboznym
zyczeniem". natomiast podawanie DDR 275 MHz (czyli 550 MHz) dla pamieci
5600XT to prawdziwa ciekawostka biorac pod uwage fakt ze ciezko znalezc
tego typu karty z domyslnym taktowaniem powyzej 400 MHz.. moze to
zestawienie bylo robione na bazie nietypowych/pierwszych serii majacych
duzo lepsze pamieci "podmienione" w pozniejszych wersjach? a moze po
prostu autor pomylil sie? no bo czy sam mailes okazje trafic na
jakikolwiek model zwyklego 5600 z pamieciami 650 MHz albo 5600XT z 550 MHz?

> Oops, coś się pokrzaczył temat :)

..moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina.. ;-)) namieszalem
niechcacy z tym utf-8 w tytule poprzedniego postu, sorry

pozdrawiam

--