Re: Zmiana płyty gł. vs. WIN XP proff ???

Autor: SebOLO <pan_sebolo_at_bez.spamu.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 13:41:16 MET DST

> nie przejmuj sie opinia Sebolo, koles tu jest raczej z przypadku i
> udziela
> sie najczesciej w temacie NTG itp. (znam z doswiadczenia),

Miesiecznie instaluje winde pewnie wiecej razy niz ty w calym zyciu wiec
nie oceniaj moich umiejetnosci, czy tez wiedzy bo nie masz o nich
pojecia...

Ja za to wiem o tobie, ze nawet nie potrafisz poprawnie czytnika
skonfigurowac do grup dyskusyjnych, nie masz pojecia co to netykieta, a
innych zaczynasz oceniac. Szkoda słów...

> nie powinno byc problemow, proponuje jedynie przed przelozeniem
> odinstalowac
> sterowniki od plyty, ktore sie da ...

Co do tematu to bywa bardzo roznie - czasem nie ma problemu i po wymianie
winda wstaje, a czasem nic nie pomaga i zostaje reinstalka... Kiedys
wymieniałem płyte na Via na dokładnie taką samą(identyczny model) i winda
juz nie wstala... Wiec trza probowac i liczyc sie przy okazji z
reinstalka...

--
..::SebOLO::.. tu był...                               _____
"Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec,          \o o/