Pare pytan o krecenie

Autor: Butcher <butcher1.wytnij.to.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 12:45:02 MET DST

1) Swojego Radka 9100 programem ATITool podkrecilem sobie, ale po kazdem
restarcie musze na nowo odpalac program i krecic, bo czestotliwosci wracaja
do standardowych 250/230. Jak podkrecic go na stale?

2) Jak powinno sie obliczac parametry pracy pamieci? Aktualnie mam ustawione
2.5-3-3-8 (Hynix D43), ale nie wiem tak naprawde co znacza te liczby. Gdzies
tylko wyczytalem, ze ostatnia liczba powinna byc suma 3 pierwszych. Moze mi
ktos wyjasnic co oznaczaja te parametry i na jakiej zasadzie powinno sie je
ustalac?

3) Jeszcze takie pytanko: moj Barton 2500+ wrzucony na magistrale 200 MHz (=
Barton 3200+) a idle ma temperature 40C, w stresie - 45C. Czy to dobry
rezultat czy kombinowac z chlodzeniem? (mam Pentagrama QC-80 Cu puszczonego
na 2000 obrotow i dodatkowy wentyl na bocznej klapie budy wydmuchujacy
powietrze.

4) Mam Seagate 160GB 8MB cache ATA100 i jak dotykam go od spodu to jeden
chip wydaje mi sie goracy jak zelazko. Myslalem o dodatkowym wentylu na
dysk, ale Everest pokazuje mi temperature dysku w czasie normalnej pracy ok.
35C, wiec IMHO dobrze. Wszystko gra czy jednak pomyslec o tym wentylu?

5) Jak uciszyc wentyl na moim Radku 9100, bo jest coraz glosniejszy, a ma
takie momenty, ze zaglusza samoloty latajace nad chata... :)

Z gory dzieki za helpa!