problem z radeonem 9800 pro

Autor: Meg <magdziedzicNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 11:58:10 MET DST

Witam
Zakupiłem karte jak w tytule firmy HIS. No i od razu zawiesz sie prawie od
razu na 3D Marku 03 tzn. staje w miejscu i trzeba restartowa kompa na
sztywno. W grach to samo staje w miejscu albo restartuje kompa. Nie wiem już
co mam myśle zainstalowałem najnowsze catalysty, wszystkie poprawki windows,
via 4in1 do płyty i dalej to samo. Tak sobie myśle że może się przegrzewa
ale jest radiator i wentylator też chodzi. Może macie jakieś pomysły.

procesor amd athlon 2000Xp, płyta gigabyte GA-7VAXP, karta His excalibur
radeon 9800 Pro

pozdrawiam Manieq