Re: Dwa łącza sieciowe na jednym pececie

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 10:00:53 MET DST

> Całkiem przypadkowo przez miesiąc będę miał w domu dwa łącza sieciowe
> (jedno z kablówki, drugie z sieci osiedlowej). Mam w kompie dwie karty
> sieciowe, ale jak to zrobić pod Win2000, żeby móc używać obu łączy
> jednocześnie? Na przyklad zeby niektore aplikacje uzywaly jednego łącza, a
> inne (jednocześnie) drugiego? Dzięki z góry za wszelkie sugestie,

Mozna to zrobic w nastepujacy sposob ale jedno z lacz powinno dysponowac
serverem proxy, wiec tak aplikacje ktore w ktorych mozna skonfigurowac PROXY
chodza siec z proxy a inne w ktorych nie ma takiej opcji lub jest nie
aktywna chadza przez siec w pisana jako GW
pewnie troche ciemno wyjasnilem
ale jak cos to pytac

Pozdrawiam
BUNIEK