Re: Jaki DVD-ROM?

Autor: Yarp <yarpen99.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 09:42:11 MET DST

> Masz jakiś konkretny adres? Znasz kogoś kto to zrobił z powodzeniem?
> Z gwarancją pewnie można będzie się pożegnać, ale to nie jest najważniejsze,
> bo i tak niedługo się skończy.

http://forum.rpc1.org/index.php
to jest adres forum o firmware'ach, tam była poruszana sprawa limitów
prędkości przy rippowaniu dvdr. Goście zbadali sprawę i udostępnili
zmodyfikowany firmware, który (po raz kolejny to piszę :/) usuwał limity.
Poproś ich o zajęcie się sprawą multisesji, znając ich wrodzoną dociekliwość
pewnie się tym zajmią.

http://hijacker.rpc1.org/toshiba_nolimit/
to jest strona hijackera, napisz, poproś,

http://forum.rpc1.org/profile.php?mode=viewprofile&u=32783
to jest strona do dangerous brothers, jest tam też email do nich

Zaczynam wątpić, że możliwe jest czytanie multi, bo IMHO do tej pory już by
ktoś to zrobił, przewaliłem trochę sieci i nic nie znalazłem. Nie mniej
jednak warto spróbować.
Powodzenia