nVidia + XP (Pro) - Pomocy

Autor: Gobi <trutta55_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 09:23:05 MET DST

Witam:)
Zainstalowałem nowe sterowniki do karty Leadteka A250 LE TD My VIVO (64
MB) - pobrane ze strony
nVidii i zaczął mi się co jakiś czas resetować komputer. W dzienniku zdarzeń
za każdym odpaleniem nam błąd:
Nie można uruchomić usługi nVidia WDM TVAudio Crossbar z powodu
następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku.

Próbowałem instalować już różne sterowniki ze stron Leadteka i ze strony
nVidii ale to nic nie pomaga.
Nie mogę starych zainstalować bo nie pozwalają na to nowe ani sam XP ich do
końca sam nie deinstaluje.
Co z tym problemem robić - ratujcie bo mi ręce opadają. Lub czy jest jakiś
program który deinstaluje do końca sterowniki
nVidii (czyści wszystko i przy okazji nie wywali systemu ;-)).
Przy okazji googlowania napotkałem na program "nVidia Detonator" do czego
jest ten programik?
Pozdrawiam
Gobi