ECS K7S5A-sterowniki

Autor: leszek kowalski <leszekgdynia2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 07:28:23 MET DST

Mam problem z zintegrowanym dźwiękiem na płycie ECS K7S5A, SIS735 próbowałem
kilku sterowników ze strony www.ecs.com.tw ale żadne nie działały poprawnie(
na stronie jest ich bardzo dużo a ja wiem tylko jaki mam symbol płyty),
Objawy : dźwięk na głośnikach słychać poprawnie ale w słuchawkach gdy używam
skypa jest bardzo cicho, przedłuża się aż w końcu ginie, druga strona słyszy
poprawnie. Jakiego sterownika mam użyć? A może po prostu źle je instaluje.
Proszę pomórzcie. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
PS na chipie z biosem jest rok 1999