Re: Matrox p650 i NEC FE991sb

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_WYWAL-TO.o2.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 02:30:33 MET DST

On Wed, 29 Sep 2004 09:16:06 +0200
"danonwoj" <wdaniun@MAPSo2.pl> wrote:

>przecież ten nec ma kineskop Diamontron! Co chyba mówi samo za siebie.
>Lg się chowa.

no to zrobiłem test.
podłączyłem tego neca i lg f700p. w skrócie:

to jest 17" ktora ma odswierzanie poziome takie samo jak ta 19" neca,
ale przenoszenia trochę niższe (nec 235MHz, a lg 203MHz)

obydwa ustawiłem na 1280x1024 i odświerzanie pionowe na 85Hz

i yyyy LG ma obraz jak żyleta, a nec przy nim może sie schować. czy to
nie jest dziwne?
zawsze mi sie wydawało, że diamandtron jest lepszy od flatrona. no i to
pasmo przenoszenia. moze naprawde powinienem oddac ego neca do serwisu i
będzie po problemie? bo szukać innego modelu (nawet wsrod lcd) w
podobnej cenie to i tak mały sens, bo za bardzo nie ma co.

--
:: [ Skfarek ] :: [ GG #5863008 ] ::
:: [ JabberID skfarek@chrome.pl ] ::