Re: Zdecydowanie najlepsza marka Notebooków?

Autor: Łukasz Downar <sirdoniu_at_interia.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 23:56:58 MET DST

> Moim zdaniem HP i Toshiba (eksplatowana w całkowicie ekstremalnych
> warunkach ;)). No i jeszcze Bondwell (mam 286 i działa ;))
> Z tych z którymi miałem kontakt jest jeszcze Actina, ale tam po roku (w
> 2 na 3 notebooki) poleciał ekran, a ostatnio (laptop ma 3 lata) poleciał
> dysk.

Zdecydowanie zgadzam się z Przedmówcą. Osobiście mam Toshibe i miałem
styczność z notebookiem HP.
To dobre i solidne marki. Nie można im nic zarzucić (no chyba, że czasami
cenę:))
Moja Toshiba (a posiadam jeden z najniższych modeli - nie Centrino) ma nawet
wbudowaną antenę WiFi,
tak więc dołożenie wewnętrznej karty WiFi na miniPCI dało mi pełną mobilność
bez żadnych wystających z boku kart PCMCIA!
To zaliczam na duży plus.
Co do Actiny - też słyszałem wiele złych opinii na ich temat. Lepiej omijać
je z daleka.

Pozdr.
Łukasz