Re: Bitseting i nagrywarka DVD LG GSA - 4120B

Autor: Sławomir Świętoniowski <slawomir.swietoniowski_at_malpa-gazeta-kropka.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 23:10:45 MET DST

żuko / Shark von Cygnus wrote:

> Kolega upgradnął sobie biosa do najnowszego. Dalej mu nie pali płytek
> DVD-RW. Czyżby walnięta nagrywarka? Jak już będziesz mógł przetestować
> u siebie - napisz. Ciekaw jestem wyników.

Jestem szczęśliwym posiadaczem :) rzeczonej nagrywarki, póki co
przetestowałem ją z płytami DVD+R (Verbatim) i DVD-R (TDK), wszystko
nagrało się super, po zaktualiozwaniu BIOS-u nagrywarki do wersji A104,
w Nero pojawiła się opcja ustawiania bitsetting-u, nie wiem czy działa
w praktyce, ale software wykrywa, że jest to możliwe, wcześniej nie
było takiej opcji. Sugeruję wycieczkę do serwisu :( ...

Pozdrawiam Sławek