Re: monitor lcd

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 23:07:08 MET DST

Artur wrote:
> Witam wszystkich grupowiczów !!!
> Jestem na kupnie monitora LCD i zastanawiam się czy wybrać model z gniazdem
> cyfrowym (DVI-D) czy bez. Co daje w użytku domowym podłączenie przez gniazdo
> cyfrowe ? Czy w dużym stopniu widoczna jest różnica jakości generowanego
> obrazu ? Prosiłbym również o wyjaśnienie różnicy między gniazdem DVI-D a
> DVI-I.
>
> Dzięki
> Artur

wedlug mnie warto wybrac model z dvi-d lub dvi-i. roznica nie jest
_bardzo_ widoczna aczkolwiek spostrzegawcze oko ja dostrzeze :P
dvi-d -> tylko cyfrowy obraz
dvi-i -> i cyfrowy i analogowy (po uzyciu przejsciowki)

jesli masz wejscie dvi na karcie graficznej najprawdopodobniej jest to
dvi-i. jesli na monitorze masz dvi-d mozesz je spokojnie podlaczyc do
swojej karty graficznej. a o kablach tutaj
http://www.datapro.net/techinfo/dvi_info.htmllub tutaj
http://www.mycableshop.com/3rd_Level/Video-Flat.htm
pozdrawiam !