gf4 titanium -problem z wyświetlaniem TV ???

Autor: <wit0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 21:29:57 MET DST

Witam.
mam kartę grficzną gf4 titanium -produkcji MSI
jak dotąd w tv wyświetlało się wszystko w porządku -najpierw na orginalnym
sterowniku z karty -potem w kwietniu ściągnołem jakiś nowszy ze strony msi -i
było w porządku
-teraz znowu aktualizowałem sterowniki (i przeinstalowałem system -winda xp
home -bo coś się z windą chrzaniło) -no i na najnowszym sterowniku nie chce
wyświetlć w tv -i nie mogę ustawić...
ścislej -mam w tv obraz pulpitu, wszelkich programów biurowych itp -także
gierki wyświetlają sie zarówno na monitorze -jak i na TV -ale już vido jest
widoczne tylko na monitorze -telewizor jedynie miga -pomaga ustawienie typu
telewizor jako ntsj -ale jakość kiepska -zawsze miałem ustawione na pal-B.
i wyglądana to,że dla telewizora karta daje odświerzanie 60Hz -i nie da się
zmienić -nie wiem czemu...
dodam, że miałem zainstalowany przez moment demko tv tools -i dało się ustawić
wszystko jak należy -ale to tylko próbka -bo wspomniany tv tols jako demko po
15 minutach się wyłącza -więc go odinstalowałem...

jak skonfigurować kartę -jak ustawić -nviu ?
czy może po prostu karta gryzie się z tym sterownikiem -jeśli dobrze pamiętam
teraz wrzuciłem detonator 6117 -i z nim mam problemy...
jaki sterownik jest najlepiej dla wspomnianej karty ?
dodam,że nie mogę sprawdzać wszystkich po koleji -jestem modemowcem -i
ściąganie 20mbajtów trwa kilka godzin -i sporo kosztuje...
pozdrawiam -i będę wdzięczny za wszelkie rady...
Witek