Re: iiyama HM704UTC

Autor: DJ <dj_at_PRECZZESPAMEM.post.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 21:03:19 MET DST

> witam,
> czy ktos mial doswiadczenia z iiyama HM704UTC?
> czy to dobry sprzet(diamondtron M2)? czy fakt ze spelnia norme TCO jedynie
> w wersji '95, jest podyktowane jego duza szkodliwoscia?

Witam
Mam ten monitorek, generalnie bardzo fajny, na początku denerwują trochę te
cholerne kreseczki, ale można się przyzwyczaić. Co prawda pewnego pięknego
dnia rozypał mi się, ale na szczęście okazało się, że ich gwarancja
door-to-door to nie tylko ściema. Po monitor przyjechał w poniedziałek
kurier z UPSu, w czwartek miałem go z powrotem (byłem w ciężkim szoku, że
tak szybko)

Pozdr
DJ