[być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!

Autor: DJ <dj_at_PRECZZESPAMEM.post.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 20:57:48 MET DST

Witam

Chciałbym przestrzec wszystkich grupowiczów przed firmą BeeProvider. W
listopadzie ubiegłego roku zarejestrowałem u nich domenę internetową.
Zapłaciłem jeszcze tego samego dnia, po kilku dniach dostałem fakturę,
myślałem więc, że domenka jest moja. Po 2 tygodniach okazało się, że domena
nie została zarejestrowana dla mnie, a dla jakiejś firmy z Krakowa
(rejestracja bezpośrednio w NASK). Wysłałem im maila, odpisali, że
przepraszają, ble ble ble i oczywiście oddadza kasę. Nie chcę Was zanudzać
szczegółami późniejszych przepychanek z firmą, efekt jednak jest taki, że do
dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu opłaty wniesionej w listopadzie
2003! Interweniowałem nawet w NASKu (dość miła korespondencja z p. Izą
Domagałą) , obiecali, że mi pomogą, ale jedynym efektem ich działania było
to, że BeeProvider łaskawie przysłał mi fakturę korygującą.

Kilka dni temu Joanna Mazur z tej wspaniałej firmy po raz kolejny obiecała
mi, że pieniądze "już wychodzą". Sprawdzałem właśnie konto i oczywiście nic
nie ma. Radzę wszystkim omijać tę firmę szerokim łukiem!!!.

Pozdrawiam.

DJ