wymiary pamięci DIMM SDRAM

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 20:30:35 MET DST

Czy maksymalne wymiary modułów pamięci DIMM SDRAm są określone w jakieś
specyfikacji? Wiem, że długość wszystkich modułów musi być jednakowa ze
względu na złącze ale jak wygląda sprawa z szerokością? Potrzebuję kupić
takie pamięci do pewnego komputera, który posiada bardzo nietypową
obudowę(pamięci szersze niż 27mm nie zmieszczą się bo będą za bardzo
wystawać ponad płytę główną) i nie wiem, czy mogę w ciemno kupić pamięci
na allegro nie ryzykując, że nie będą pasować.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066