Re: nagrywarka dvd

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 20:26:24 MET DST

andrzej <andrzej_i@poczta.onet.pl> napisał(a):

> witam
>
> zastanawiams ie nad wyborem nagrywarki dvd i stad moje pytania
>
> 1. czy jak nagram film dvd z obrazu iso wyciagnietego z innej plyty dvd, to
> taki film ruszy mi na stacjonarnym odtwarzaczu? czy ruszy rowniez na ps2?

co do PS2 nie wypowiadam się, ale obraz iso filmu idzie elegancko na
Panasiu35. Płyta zrzucona DVD Decrypterem, przerobiona na obraz iso DVD
Shrinkiem i wypalona na nosniku ponownie Decrypterem (można Nero, ale jakoś
go nie lubię)

> 2. czy plyta nagrana z obrazu iso z gra ruszy na ps2?

j.w. - nie wiem, aczkolwiek można w sieci znaleźć takie obrazy gier PS2,
więc chyba dla żartu nikt ich nie robi :)

> 3. czy to ma znaczenie dla stacjonarnego odtwarzacza/ps2 czy plyta jest
> nagrana w systemie + lub -?

zależy od tego, jaki format czyta odtwarzacz. Przy czym często producent
danego sprzetu nie podaje jego zdolności czytania "konkurencyjnych"
formatów. Przykład - mój S35 oficjalnie czyta DVD-R/RW i DVD-RAM, a
spokojnie odczytuje kopie bezpieczeństwa filmów nagranych na DVD+R.

> 4. jaka nagrywarke wybrac jakosc:cena 7:3?

ja mam NEC-a 2500, jestem zadowolony, a mozna go z łatwością przerobić na
2510 zapisującego płytki dwuwarstwowe, czego zresztą nie zrobiłem, bo są
drogie, rzadko spotykane i straciłbym gwarancję.
Obecna cena zdaje się ok. 300 PLN...

pzdr.