Re: nagrywarka dvd

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 19:24:14 MET DST

> zastanawiams ie nad wyborem nagrywarki dvd i stad moje pytania
>
> 1. czy jak nagram film dvd z obrazu iso wyciagnietego z innej plyty
> dvd, to
> taki film ruszy mi na stacjonarnym odtwarzaczu? czy ruszy rowniez na
> ps2?

Jeżeli płyta kodowana to nie ruszy - na płycie nie będzie informacji
do dekodowania.

> 3. czy to ma znaczenie dla stacjonarnego odtwarzacza/ps2 czy plyta
> jest
> nagrana w systemie + lub -?

Dla starych ma znaczenie (różnie), w nowych piszą co odtwarza.

> 4. jaka nagrywarke wybrac jakosc:cena 7:3?

Ostatnio chwalono LG, tylko oprogramowanie firmowe paskudne -
najlepiej dokupić NERO.
Zaletą jest, że nagrywają na wszystkim, nawet na DVD-RAM.

--
Józef