Re: Odbicia na monitorze LCD (niesprawna karta graficzna?)

Autor: skorpion <skoooooorpion_at_ajlowju.pl.ooooo.invalid>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 19:06:01 MET DST

On Mon, 27 Sep 2004 17:40:13 +0200, Wojciech Michalczuk wrote:

> Niejaki BQB twierdzi jakoby:

> Właśnie nie jestem pewien co na to powie BIOS od tamtej płyty. To jest
> prościutka MicroATX... No ale tak to sobie możemy dyskutować - nie
> dowiem się póki nie sprawdzę, a nie sprawdzę przed sobotą bo nie mam jak :)

Teoretycznie możliwe, że BIOS nie ma opcji "Init Display First". W
takiej sytuacji nic się nie pojawi na ekranie do startu Windowsa, przy
czym najpierw trzeba ustawić odpowiednie opcje Windowsa.

Aby je ustawić, musiałbyś na monitorze podłączonym do karty
zintegrowanej przestawić w Windowsie ekran podstawowy na kartę PCI. Od
tego momentu monitor może być na stałe podłączony do karty PCI.

Czytałem że niektóre grafiki gryzą się ze sobą, ale nigdy, żeby
BIOS czy płyta blokowały kartę graf. PCI.