Re: problem z nagrywarka

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:26:56 MET DST

> Użytkownik "webmajsterek " <webmajsterek@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:7567.00000386.4138ddaa@newsgate.onet.pl...
> dolaczny na

> Napisz cos wiecej, bo tak to ci nikt nie pomoze.

nagrywarka Lite-On CD-RW SOHR -5238S ( w Ecpolratorze windows naped jest
widziany jako CD czy to normalne ) .

na plycie z nagrywarka jest Nero 5.5.9.2 -- po uruchomieniu progamu wszystko
idzie dobrrze do menetu wypalania -- wtedy pojawia sie okienko tworzenia pliku
( pliku obrazu ) , plik jest zapisywany na dysk c .

Potem niby ze cos zapisuje ( ale dysk nawet nie robi obrotu ) i komunikat ze
zapisano poprawnie .

plyta ktora probuje zpaisac jest wielokrotnego zapisu .

Nie wiem czemu naj wybiore w nero informacje o nagrywarkach jest tam
tylko "Image recorder --- Vital Device " i prawdopobnie te wszystkie danye
sa wysylane na ta wirtualna nagrywarke ( czy istniej cos takiego jak wirtualna
nagrywara ) ???