Re: Problem z mysza - kursor porusza sie tylko w prawo ?!?!

Autor: adam <jestem_dziwakiem_co_boi_sie_at_otrzymywac.maile.com>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 17:01:21 MET DST

Użytkownik "Bernard" <Bernard@somewhere.net> napisał

> Stawiam za zakurzenie lub uszkodzenie jednego z dwóch czujników przy rolce
> ruchu poziomego. Rozkręć całość i dobrze przedmuchaj - to może być jakiś
> paproch. Jeśli LED lub fototranzastor są uszkodzone lub odgięte też może
być
> taki objaw - raz to miałem.

No tak ale ruch w zasadzie jest odczytywany. Przemieszczanie kursora odbywa
sie bez najmniejszych problemow. Przy zanieczyszczeniu, mechanicznym
uszkodzeniu w obrebie sensora daloby sie chyba wyczuc nieliniowosc ruchu
kursora - obrabiam grafiki i mam wyczucie przelozenia ruchu kulki na
sprawnosc rysowania prostych i krzywych. To jest na 100% OK. Przy poruszaniu
kulka lewo-prawo mozna nawet uzyskac niezaklocony, liniowy ruch kursora w
prawo : )
Szwankuje tylko rozpoznawanie kierunku obracania sie rolki w osi poziomej.

adam