Re: Problem z mysza - kursor porusza sie tylko w prawo ?!?!

Autor: adam <jestem_dziwakiem_co_boi_sie_at_otrzymywac.maile.com>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 16:54:23 MET DST

Użytkownik "Menel" <szachutek@wp.pl> napisał

> instalowales sp2?

Wszelkie aktualizacje (Win2000) owszem instalowalem ale dluuugo przed padem
trackballa. Jedyna rzecz jaka doszla krotko przed wariactwem kursora to
jakies dupne kodeki divx, ktore zostaly wyrzucone. Co po nich zostalo trudno
powiedziec ale potem robilem proby ze sterownikami trackballa i nic sie nie
poprawilo.
Dodam jeszcze, ze w tej chwili kursorem moge poruszac normalnie tylko przy
pomocy tabletu Wacom, ktory koegzystuje od dwoch lat z Logitechem bez
najmniejszych problemow.
Caly zestaw jest uzywany ponad dwa lata i czegos takiego nigdy nie
doswiadczylem.

adam