Re: problem z bootloaderem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 16:21:05 MET DST

Użytkownik "Menel" <szachutek@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cje7ts$s3p$1@nemesis.news.tpi.pl

> nie wiem czy przeczytales dokladnie moj post, nie proponowalem
> usuniecia pliku tylko usuniecie wpisu a to chyba jest roznica

Nie wiem, czy zrozumiałeś intencje autora postu: on chciał POZBYĆ się
ntloadera, bo po prostu już nie ma XP. To co ty zaproponowałeś ma dwie
wady:
- wiąże go z plikami ntloadera; dla newbie będzie przykrą niespodzianką
usunięcie jednego z nich - a skąd on ma wiedzieć, żeby tego nie robić,
skoro nie są to pliki Win9x...
- usunięcie wpisu z Boot.ini trzeba jeszcze umieć zrobić. Jeśli wpis
"default" pozostawisz pusty, to ntloader będzie próbował załadować
system XP z domyślnej ścieżki c:\Windows - gdzie oczywiście jest nie XP,
a 98 - i na tym się przygoda PawelW z Windows zakończy.

A tak na marginesie - jakby usuwał Linuksa, to zaproponowałbyś mu edycję
lilo.conf? ;->

/odpowiadając zmień px na pl/