Re: Nagrywarka DVD LG GSA-5120B zawnętrzna

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 15:18:14 MET DST

michzap wrote:
> Witam
> Mam pytanie zawiązane ze sprżetem jak wyżej:
> w boxie piszą że dołączone jest Nero, ale jakie Nero to już cisza. Chodzi mi
> o to czy w tym konkretnie zestawie Nero jest narządko Nero BackItup.

do mojego OEM'owego neca dorzucili tylko plytke "OEM suite" ze
smieciowatym Expressem i paroma innymi "wypelniaczami wolnej przestrzeni
dyskowej" - a nawet tu Backitup byl.. wiec nawet bedac pesymista co do
pelnej wersji nero mozesz spokojnie zakladac ze tym bardziej do BOx'a ci
Backit'a dorzuca..

> Dzięki za info

pozdarwiam

--