MSI-6330 LE + Zasilacz 235W

Autor: Axe <axe2_at_TOWYTNIJSOBIEUZYTKOWINIKUgazeta.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 14:22:03 MET DST

No to chyba wiem dlaczego mi komp sie zawiesza. wlasnie zauwazylem, ze jeden
z kondensatorow jest troche wypukly. Bardziej niz inne. W zwiazku z tym mam
pytanie. Czy wystarczy isc do jakiegos serwisu i poprosic o wymiane samych
kondensatorow ? Taniej jest jak przyjde ze swoim kondensatorem ? No i
ewentualnie gdzie w Warszawie mozna to zalatwic.

--
Pozdrawiam