Re: Przenoszenie danych na DVD pomiedzy komputerami

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 13:37:21 MET DST

> mam taki problem: po nagraniu płytki DVD+RW na nagrywarce TEAC nie
> mogę jej
> odczytać na czytnikach DVD i innej nagrywarce. Komputer rozpoznaje
> płytę,
> ale nie czyta jej. Czyta go natomiast nagrywarka DVD LG, ale nie
> zawsze w
> 100%. Często pojawia się błąd podczas kopiowania.
>
> Płyty nagyrwam pod Windows 2000 i Nero lub Easy CD Creator. Używałem
> nośników Verbatim, TDK i Emtec. Za każdym razem jest to samo.
> Przetestowałem dwie nagrywarki podczas nagrywania, efekt ten sam.

> [...]

Niektóre (starsze) napędy nie czytają wersji DVD+RW, a czytają DVD-RW.
Miałem tak ze starym DVD LG.
Błędy kopiowania zdażają sie na tanich nośnikach. Często nośniki
wyglądające tak samo - tego samego "producenta" są faktycznie
produkowane w zupełnie innych fabrykach. Można sprawdzić producenta w
programie Nero CD Speed

--
Józef