Re: Jaki dobry monitor do 600zl???????

Autor: Butcher <butcher1.wytnij.to_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 11:35:06 MET DST

> Jaki polecacie monitaor tak do 600 zl???najlepiej zeby pracowal w
> rozdzielczosci 1280*1024 85Hz...

Ja mam aktualnie Nec'a FE770 i polecam goraco, chociaz np. w ostatnim
CHIP'ie zebral nienajlepsze opinie. Niby sa problemy z geometria, ale ja
poswiecilem co prawda pol popoludnia na regulacje, ale teraz ciesze sie wg
mnie niemal idealna geometria. Przy tym doskonala jasnosc i atrakcyjna cena
z tym, zeby z tego wiem nie wyciagniesz na nim 1280x1024 przy 85Hz.