Re: ciekawa padaczka kto pomoże

Autor: Piter <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 11:09:31 MET DST

Miałem podobnie ale na innej płycie głównej. Zrobiło mi się tak gdy
ustawiłem agresywne ustawienia dla chipsetu i wysoką FSB - mimo że wcześniej
z tymi samymi ustawieniami pracował stabilnie. Oczywiście CLEAR
CMOS nie pomógł. Płyta pojechała do serwisu (była jeszcze na gwarancji) i
wróciła ta sama po naprawie. Coś grzebano przy mostku północnym bo inaczej
był zainstalowany radiator. Mi to wygląda na jakąś usterkę wśród pamięci lub
mostka północnego. Procesor gdyby padł to od razu.